Mohlo by Vás také zajímat...

Proč jsou naše ceny nižší, než nabízí samotný dopravce?

Díky uzavřené spolupráci s přepravci vám můžeme nabídnout lepší podmínky, než kdyby jste přepravy sjednávali individuálně. Přepravcům zajišťujeme vyšší objemy, čímž jsme schopni dosáhnout na "velkoobchodní" ceny a další benefity, z kterých můžete těžit.

Pro koho je služba určena?

Zásilky s námi můžete přepravovat ať už jste fyzická, nebo právnická osoba. Služeb využívají především majitelé e-shopů, drobní živnostníci nebo prostě lidé, kteří nechtějí trávit svůj volný čas ve frontách na poště, ale raději si objednají přepravu balíku přes internet. Stačí pak jen předat balík na zadané adrese kurýrovi a máte po starostech.

Proč bych měl objednat přepravu právě u vás?

Nabízíme vám kompletní logistickou podporu při přepravě balíků za nízké ceny, které jsou pro nás dostupné díky vysokému objemu realizovaných zakázek. Ve vašich rukou je pak výběr konkrétního dopravce na základě ceny, rychlosti doručení, hodnocení od jiných zákazníků nebo vaší osobní preference.

Mohu si někde prohlédnout kompletní ceník?

Pokud chcete získat rámcový přehled o cenách, připravili jsme je pro vás v sekci balík do zahraničí a přeprava balíků po ČR, kde najdete zjednodušené tarifní ceny jednotlivých přeprav. V každém případě ale doporučujeme vždy využít kalkulátor zásilek, ze kterého zjistíte aktuální a konečnou cenu konkrétní přepravy.

Je možné využít vaši služby při nákupu v zahraničním e-shopu?

Bohužel momentálně neumožňuje přeposílání ze zahraničních e-shopů. Pokud jste zakoupili zboží v zahraničním kamenném obchodě, můžete se pokusit domluvit s prodejcem, zda by byl ochoten zboží předat kurýrovi. Zboží by jste museli zaplatit předem a až poté objednat přepravu. Pamatujte, že velikost zásilky nesmí překročit stanovené limity. V případě, že by obchodník nebyl schopný zásilku kurýrovi předat, nevzniká tím nárok na refundaci přepravného.

Mohu posílat zboží na dobírku?

Ano, na dobírku můžete posílat zboží po České Republice a na Slovensko. Do ostatních zemí službu dobírky zatím nenabízíme. Možnost "Dobírka" stačí zadat při objednávce přepravy. Kurýr poté vybere danou částku od příjemce a do 7 dní bude převedena na váš bankovní účet. Každou zásilku můžete označit identifikačním - variabilním symbolem.

Je možné získat jednorázovou slevu na přepravu?

 Ano, pokud zabrousíte na facebookové stránky, můžete zde narazit na slevové kupóny, které zde často zveřejňujeme. Při objednávce, stačí ve 4. kroku - v "souhrnu zásilky" uvést daný slevový kód a kliknout na tlačítko použít. Ihned se vám daná sleva odečte od ceny přepravy. Jestli zasíláte balíky pravidelně, zauvažujte nad možností stát se naším partnerem. Ušetříte tak další peníze a získáte více možností a výhod.

Jak si mohu poslat zásilku?

Celý proces, jestli se to tak vůbec dá nazvat, je velice jednoduchý a rychlý. Podrobnosti najdete v sekci "Jak poslat balík". Stačí na našem webu zadat údaje do kalkulátoru a kliknout na tlačítko spočítat si poštovné. Budete přesměrování na web našeho partnera, kde objednávku dokončíte. Vyberete si jednoho z nabízených přepravců, zadáte svozovou a doručovací adresu, termíny, kontaktní osoby a poté zaplatíte přepravné. 

Ve vybraný den přijede kurýr vyzvednout zásilku na zadanou adresu. Poté už můžete sledovat zásilku online pomocí trackovacího kódu, zaslaného na váš e-mail. Zásilku doručíme příjemci přímo na zadanou adresu, nebo si ji může po domluvě vyzvednout osobně na depu.

Jsou zobrazené ceny systémem konečné?

Ano, jakmile zadáte adresy a údaje o zásilce do kalkulačky přepravného, objeví se vám aktuální, konečná cena. Přeprava je hrazena předem, tudíž s kurýrem již žádné finance neřešíte.

Je možné u vás objednat přepravu z cizí země do cizí země, např. z Francie do Anglie?

Bohužel, služby přímé přepravy mezi cizími státy nenabízíme. Objednat můžete pouze přepravu po ČR, z ČR do určených cizích zemí nebo opačným směrem zpět do ČR. Pokud byste přesto rádi realizovali takovou přepravu s námi, jediným řešením zůstává objednat svoz do ČR a následně export do cílové destinace. V tomto případě by se ale jednalo o dvě samostatné objednávky.

Můžu dostat doručení o potvrzení zásilky?

Ano, stačí se obrátit na naše zákaznické centrum spolu s číslem vaší zásilky a o potvrzení požádat.

KALKULAČKA

Na nic nečekejte a spočítejte si poštovné za vaší balík hned. Stačí zadat údaje do kalkulátoru.